W przypadku wymiany lub odstąpienia od umowy, wydrukuj formularz dostępny w tekście poniżej.

 

WYMIANA

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony „Formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy”.

Koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi Lulumi, jeśli wartość zamówienia przekracza 300zł. W przeciwnym wypadku koszty wysyłki ponosi Klient i wynoszą one 15/20zł (należy je wpłacić na konto bankowe, podając nr zamówienia w tytule przelewu, lub przekazać kurierowi w opcji za pobraniem).

Prosimy wcześniej sprawdzić dostępność żądanego produktu w naszym sklepie.

Kliknij, by pobrać formularz

 

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROT TOWARU

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Lulumi, ul. Warszawska 150, 26-600 Radom, e-mail: sklep@lulumi.pl, telefon: 514433089, tel.: 600189512) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Produkty wykonywane na specjalne zamówienie np: produkty spersonalizowane, indywidualny długość, wymiar itp. nie podlegają zwrotom oraz wymianie.

Zwrotom nie podlegają żadne produkty z zakładki
“Ochraniacz warkocz”.

Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

Prawo zwrotu nie obejmuje zamówień, które konsument oczywiście z pomocą przedsiębiorcy spersonalizował, ponieważ stworzenie produktu pod wymagania konsumenta może spowodować utrudnienie jego dalszej odsprzedaży w razie odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać nam rzecz na adres do zwrotu:
Lulumi
ul. Warszawska 150
26-600 Radom 

e-mail: sklep@lulumi.pl
tel.: 514433089
tel.: 600189512, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść jedynie bezpośrednie koszty odesłania rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Kliknij, by pobrać formularz

REKLAMACJE

Oferujemy Państwu tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.

Każdy zakupiony w Lulumi produkt można reklamować z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji przez okres 2 lat od daty otrzymania produktu przez Konsumenta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) i koszty dostarczenia rzeczy do nas (nie wyższe niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Kuriera DPD).

Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony „Formularz reklamacji towaru”

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: sklep@lulumi.pl  jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.

Kliknij, by pobrać formularz

 

ADRES DO WYMIAN/ZWROTÓW/REKLAMACJI:

Lulumi
ul. Warszawska 150
26-600 Radom 

e-mail: sklep@lulumi.pl